TERMA DAN
SYARAT
Apabila pelanggan membeli
produk-produk di (nama syarikat) bermakna pelanggan telah
bersetuju dengan TERMA DAN SYARAT yang kami sediakan. Sebagai pelanggan, anda
haruslah mematuhi panduan TERMA DAN SYARAT (nama syarikat).
Ia nya bagi melindungi kedua-dua belah pihak penjual dan pembeli.
Pihak kami berharap, para
pelanggan membaca dan memahami terlebih dahulu TERMA DAN SYARAT dan setuju sebelum membuat
pembayaran.
Semua harga adalah di
tetapkan oleh pihak Pengurusan
(nama syarikat). Sebarang promosi akan di
umumkan kepada pelanggan dari masa ke semasa.
Segala
maklumat berkenaan dengan diri anda adalah sentiasa tersimpan dalam keadaan
selamat dan kami komited dalam menjaga kerahsiaan setiap maklumat pelanggan
kami.
PEMBAYARAN
Untuk
pembayaran melalui ATM/CDM, boleh gunakan akaun di institusi bank berikut
:
Maybank
: (no akaun dan nama akaun)
CIMB
: (no akaun dan nama akaun)
Selepas
bank-in, sila maklumkan kepada kami maklumat berikut melalui sms / email:
(1)
nama dan kod produk
(2)
nama dan alamat penuh pelanggan
(3)
jumlah bayaran, akaun bank , kod atm/cdm , tarikh dan masa
Boleh
sms kepada : (no tel dan nama)
atau
email: (alamat e-email)
PEMPROSESAN
Kami
memerlukan 3 hari bekerja untuk memproses tempahan pelanggan. Sekiranya
pelanggan membuat tempahan pada hari hujung minggu Jumaat dan Sabtu bagi
negeri-negeri tertentu maka hari Ahad dikira hari pertama. Begitu juga bagi
negeri yang bercuti pada Sabtu dan Ahad maka Isnin dikira sebagai hari pertama.
KETERSEDIAAN
STOK
Sekiranya
berlaku kes dimana ketiadaan stok selepas pembayaran dibuat, maka kami
mempunyai hak dalam memberi beberapa pilihan kepada pelanggan kami samada:
· Menunggu beberapa hari lagi untuk stok baru sampai.
· Menukarkan produk yang sama fungsi tetapi berlainan
model
· Demi menjaga integriti dan kredibiliti
syarikat kami akan memulangkan kembali wang yang telah dibayar selepas
mendapat persetujuan daripada pelanggan.
Semua TERMA & SYARAT di atas adalah tertakluk kepada pindaan dan
boleh diubah dari masa ke semasa tanpa dimaklumkan kepada pelanggan.
Pelanggan diminta menyemak TERMA & SYARAT ini dari masa ke semasa yang dikira sesuai.
PROSES PENGHANTARAN
Kelewatan
penghantaran : sekiranya barang di hantar lewat sampai diatas tangungjawab syarikat
POS laju, pihak kami memohon maaf atas kelewatan.
Kerosakan
barang yang di hantar : sekiranya barang yang di hantar rosak semasa proses
penghantaran, pelanggan boleh memulangkan barang yang dipesan dan pihak kami akan
menggantikan dengan lain.
Kehilangan
barang yang di hantar : sekiranya barang yang di hantar hilang semasa
penghantaran oleh POS Laju, pihak kami akan bertanggungjawab atas
kehilangan.
Admin
(nama syarikat).
No comments:
Post a Comment